I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 13 June 2011

S.E.B.A.K ....... TT_TT



Assalamualaikum....

Actually tak tahu cmne nk mule utk post hr ni... apa2 pn...13 june..bukanlah hr utk PandaPeriang...hati ni sebak sgt ... selepas menerima panggilan telefon dr abah ....

8.00++ pm ...
Ring-ring....
"assalamualaikum...eg tgh buat apa?...ouh baru lepas mandi.... eg boleh tak berbual panjang dgn abah??..."

Hah...panggilan dr abah..tp pelik lah, abah jarang call...tetiba td abah ajak berbual panjang...mmg panjang kami berbual....sehingga satu tahap tiba2 airmata ni jatuh sebab mendengarkan sore abah tiba2 menjadi sayu dan perlahan...seolah2 seperti org sedang SEBAK...

Abah...abah ok ke x ni???...abah jawab..."jgn risau pasal abah...abah cuma nak Allah berikan abah sedikit waktu lagi utk tgk anak2 abah berjaya...eg kena janji dgn abah ye..."...Ya Allah...terus berderai airmate aku bila abah ckp mcm tu...apa isi kandungan perbualan kami...tak perlulah didedahkan disini... BIARLAH RAHSIA....

lepas drpd panggilan tu.... aku termenung dan terus menangis....bengkak mata aku mlm ni...

"Ya Allah...berikanlah kesihatan pd kedua orang tua ku...panjangkanlah umur mereka...sesungguhnya, aku masih lagi tak bersedia utk menerima sebarang kemungkinan dr Mu Ya Allah..." TT_TT

p/s: perbualan td aku rekod ... 




No comments:

Post a Comment