I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 13 June 2011

komuter oh komuter ....



komuter adalah penyebab utama aku malas nak balik dr shah alam ke kajang... ktm msia ni boleh dikatakan selevel ngan tren kat India tu...

Ok...pg td bertolak dr kajang ke shah alam .. satu jam gak la perjalanan nk ke shah alam... dr bangi ke Kl sentral nasib mlg skit tk dpt seat...kene berdiri berhimpit2 ngan india ... perghhhhhh...bau!...tokseee leee... ngan beg laptop yg hampir terlucut dr bahu lagi...adessss.... dalam hati.... mnyesal aku balikkk ...tp takpe lah...dapat jmpa ibu ngan abah...lepas la rindu...

then bile pertukaran kt kl sentral nk tren ke shah alam...nasib laaaa dpt duduk... ade la minah cine sorang ni dok sebelah...dia tanye aku, tp pelat die pekat sgt...aku bagaikan org pekak ter ha?? ha??? bile die tanye..uhuks... mesti dia ingat aku perli dia mcm lawak jambu hr tu...tu baru satu passenger...

baru aku nk melelapkan mate, ade la plak sorang mkcik ni tanye aku..."dik...pasni stesen mane dik.." ... aku pn jawab sambil mate meliar cr jadual tren..."errr....pasni subang jaye mkcik.."...
aku ingat benti sampai sane je la conversation tu....tp.....alahaiiii...mkcik ni peramah sgt laaa.... den nk tdo ni mkcik...satg den ado kelas... dalam hati je la den ckp gitu...tp depan mkcik den senyum....

akibat terlalu peramah....mkcik ni cerita la sume latar belakang keluarga dia...krisis kewangan dan juga Krisis rumah tangge nyeee...hoh...perlu ke aku tah sema ituu ...TT_TT...
Dan ayat yg menarik perhatian aku yg kua dr mulut mkcik tu .. dia kabo..."kadang2 makcik pikir...MENYESAL MAKCIK KAWEN.."...haish makcik...tamboh seriau den mendengor nye...

haishh... ape yg penting...amoi pelat sebelah aku tadi sedap je dia tdo...aku plak tak dpt2 tdo dr td...huaaaaa TT_TT...
sampai je umah sewa...tepat pukul 10..ouh ade lg sejam utk aku tdo sblm gerak g kelas...dgn tak bukak tudung aku terus rebah sambil peluk bantal...nyenyaknyeeee...sampai termimpi2....
~~telefonn...telefonnn berbunyikkk...kringg kringgg..telefoooonnnnnn...kami datangggg...>>bunyik henset aku... Una dah call..."eg kita dah gerak..tunggu tempat biasa.."

aku terus bangun...capai beg terus kua camtu je...mase jalan ade la mamai2 skit...nasib tak langgo ape2...
aku ngantuk lagiiiiiiiii!!!!!!!!!....hurmmm...last2..aku sambung tdo mase kelas...=.='

kroooiihhhh....krooooiiiihhhhhhhh......


2 comments: