I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 25 June 2011

cerita cinta berakhir dgn perpisahan...~~~ TT_TT


Assalamualaikum readers.....

baru2 ni....21 jun 2011.. terputus lah ikatan yg selama 30 tahun dibina ....

ibu yg tersayang...tidak lagi bergelar isteri kepada abah yg kami cintai.... ibu agak tenang dgn keputusan dari abah...sedangkan kami bercucuran air mata menahan sebak...

kata putus yg dilafazkan dr abah...kami tahu..bukan dgn kehendak nya... punca penceraian ini juga kami tahu siapa dalangnya...tp tak perlulah aku cerita detail disini...

Apa2 pun... kami sentiasa doakan yg terbaik utk abah...dan amat berharap abah tak lupakan kami disini... Walaupun selama ni abah selalu balik lambat dan jarang meluangkan masa ngan kami...tp tak pernah terdetik dihati kami nak sisihkan abah...

Semoga ibu lebih tabah dgn statusnya sebagai ibu tunggal ni...nasiblah kami ni dah besar2 dan masing2 boleh berfikir...

Semoga Allah balas hukuman yg setimpal kepada org yg menganiaya keluarga kami...ameennn..

p/s: sedihnya tahun ni xdapat beraya, bersalaman dan menziarahi kubur atok mcm selalu dgn abah... TT_TT

        .............abah......pulanglah kepangkuan kami...........:'(

No comments:

Post a Comment